OK, Elsje wil weten Wanneer, waar en hoe heb jij je (huidige/ex-) partner gestrikt?

Nu is er in mijn geval alleen sprake van één partner (vasthoudenheid is inderdaad een van mijn karaktertrekken), dus er is weinig keuze qua verhaal. Het is eigenlijk een heel gewoon verhaaltje van zus gaat er met beste vriend broer vandoor, of vice versa, afhankelijk van hoe je het ziet.

Het zat zo: ik woonde nog in Denemarken bij mijn vader, mijn broertje was met mijn moeder meegegaan naar Nederland. Daar zat hij op school met de toekomstige partner. Ik kwam op vakantie naar Nederland, en verveelde mij wat terwijl mijn broertje pacman zat te spelen op zijn nieuwe commodore 😉 Toekomstige Partner sprong in het gat, en begon met mij rond te fietsen in het gehele Zuid-Hollandse land. Zogenaamd omdat ik mij zat te vervelen. Van het een kwam het ander, en voordat je het weet zit je te zoenen in een Haagse Chinees. Ja, en toen waren er een paar jaar dat je apart woonde in ieder z’n land. Na 2,5 jaar ben ik maar geëmigreerd, en naar nog wat jaar gingen we samenwonen en dan ook maar trouwen. En dat is intussen bijna 20 jaar geleden.

Allemaal weinig spectaculair, maar wel leuk als je erbij bent 😉

 

O ja, en ik gooi het stokje door naar MJ, die heeft wel een goed verhaal! Nu maar zien of ze het wilt vertellen 😉

 

